top of page

Merhaba

Markete gittiğinizde en çok zamanı dondurulmuş gıda reyonunda geçiriyorsanız, telefonunuzda evinize en yakın kebapçının numarası hızlı aramada kayıtlıysa, bilgisayarınızda yemek sipariş sitesi sık kullananların en başındaysa, evinizde kuru soğan patates bulunmuyorsa ve artık dışrıda yemek yemekten sıkıldıysanız, bu sayfada işinize yarayacak bilgiler bulabilirsiniz.

Hazır ve çabuk yemek konusunda yeterince bilgi sahibi olamamak benim için çok sıkıntı vericiydi. Hangi yemekler mikro dalga için uygundur, hangisinde yapay bir tat yoktur, en çabuk, en zahmetsiz ve en az bulaşıkla hangi yemeği hazırlayabilirim soruları sanırım sadece benim sorunum olmamıştır.

Yanlış anlaşılmasın ben yemek uzmanı falan değilim, sadece kendi deneyimlerimi paylaşabileceğim bir alan yaratmak ve eğlenmek amacıyla yazıyorum. Dolayısıyla, buradaki değerlendirmeler tamamen benim kişisel tercihlerimi yansıtmaktan öteye geçmeyecek, bir iddiası olmayan yorumlar olacak. Umarım beğenirsiniz ve işinize yarar.


Featured Posts
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • RSS Clean
bottom of page